تاریخ ایران

عکس/ تبلیغ صابون رختشویی در ۹۵ سال پیش

طریقه محافظت البسه از اثرات زیان‌آور صابون‌های غیرخالص انتخاب صابونی است که بدانید خالص است.

به گزارش ایرانی مگ ، در روزگاری که موج مدرنیزاسیون به تدریج در جامعه ایرانی گسترده می‌شد، نیاز به محصولات بهداشتی مدرن و دغدغه کیفیت، بیش از پیش در میان عموم مردم احساس می‌شد. تبلیغات صابون سانلایت در روزنامه اطلاعاتِ ۸ مرداد ۱۳۰۹، آینه‌ای است از این فضای جدید.

در این آگهی، تأکید بر تضمین مالی (هزار پوند برای هر قالب صابون) هوشمندانه به کار گرفته شده تا اعتماد مصرف‌کننده را جلب کند و آنان را از مخاطرات «صابون‌های غیرخالص» بترساند. روایتی از یک تغییر سلیقه مصرفی و اطمینان‌طلبی نسل جدید شهروندان ایرانی، که می‌کوشند میان سنت و تجدد جایگاه تازه‌ای برای خود و خانواده‌شان بیابند.

این تبلیغ نه تنها معرف یکی از نخستین نمونه‌های تبلیغات مدرن در ایران است، بلکه نشان می‌دهد چگونه کالاهای وارداتی و سبک زندگی جدید، زبان تبلیغ و دغدغه‌های بهداشتی را دگرگون ساختند.

عکس/ تبلیغ صابون رختشویی در ۹۵ سال پیش

حفظ کنید البسه خود را با استعمال صابون‌های خالص

طریقه محافظت البسه از اثرات زیان‌آور صابون‌های غیرخالص انتخاب صابونی است که بدانید خالص است.

سازندگان صابون سانلایت خالص بودن آن را با ۱۰۰۰ پوند تضمین نموده‌اند.

فکر کنید مقصود از این چیست؟ در عوض این‌که پنبه و کتانی خود را به مخاطره بیندازید شما اطمینان کامل دارید که لباس شما تمزیزتر شسته می‌شود. نرمی بافت آن محفوظ بوده و مدت مدیدی می‌توانید بپوشید.

از این ضمانت منحصربه‌فرد استفاده نموده و همیشه صابون سانلایت بخرید و در موقع خرید اطمینان حاصل کنید که سانلایت به شما داده‌اند.

برای خالص بودن هر یک قالب صابون سانلایت ۱۰۰۰ پوند تضمین شده

نماینده برای تمام ایران

تجارتخانه س دارابجی و شرکا

طهران، لاله‌زار، نمره تلفون ۱۳۷۷، نمره اعلان ۴۶

۲۵۹

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا